Ата-аналарды жаппай оқыту


Отбасылық орталықтандырылған бағытын жүзеге асыру аясында, оңалту орталығында ата-аналарды жалпы оқыту бағдарламасы әзірленген және  жүргізіледі.     
«Үміт» оңалту орталығы жағдайында ДМШ балаларды және олардың ата-аналарын психологиялық-педагогикалық қолдау жүйесін дамыту, дамуында проблемалары бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларды қолдауға, ата-аналармен әріптестік қарым-қатынас отбасымен өзара жұмыс жүргізуде мамандардың жұмысындағы әдіс-тәсілдерін белсенді пайдалануға бағытталған бөлімдер ата-аналарды жалпы оқыту бағдарламасына енгізілген.
Бағдарламаның мақсаты – дамуында проблемалары балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға оңалту орталығының өзара қолдау әрекетін қамтамасыз ету, оңалту және тәрбие  процессіне ат салысуға ата-аналарды жұмылдыру.     
Бағдарламаның міндеті:

  • ата-аналарды баламен өзара түзеу-дамытушылық іс-әрекетіне үйрету;   
  • тиімді ата-аналық ұстанымын қалыптастыру; 
  • дамуында проблемалары бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға дер кезінде ақпараттық және психологиялық көмек көрсету;
  • компенсаторлық мүмкіншіліктері негізінде баланы жекелей дамытуға деген ата-аналардың мүддесін қалыптастыру;
  • ата-аналардың ниеттілік деңгейі арқылы баланың позитивті бейнесін қалыптастыру.

Мақсатты топ –  0 жастан 18 жасқа дейінгі даму проблемалары бар балаларды тәрбиелеуші ата-аналар.
Әр бөлімнің  жүзеге асырылу мерзімі

  • Аптасына 1 рет   сабақтың ұзақтығы 12сағат 
  •  Сабақтың  ұзақтығы – 1 сағат.

Жұмыстың әдіс мен түрі:

  •  Қатысушылар саны 10-нан аспау керек. 
  •  Бағдарламаны жүзеге асыру барысында білім процессіне қатысушыларына жеке, топтық жұмыс түрі түгелдей дерлік қолданылады. 
  •  Баланың даму кемістігіне, сипатына, орталықта болған уақыты мен түріне, отбасының типіне байланысты жұмыс түрлендіріліп отырады. 
  •  Жұмыстың әдісі: семинар, лекция, шеберлік сабағы, тортық тренинг, жекелей және топта тәжірибелік сабағы.

Бағдарламаны жүзеге асыру барысында күтілетін нәтижелер;

  • ЕБМ (ерекше білімге мұқтаж) бала тұлғасын қалыптастыруда отбасының ықпалын саналы сезіну.  
  • Дамуында проблемалары бар балалардың денсаулығы мен білім деңгейінің артуы және олардың қоғамда бейімдеудегі нақты мүмкіндіктері мен механизмі.    
  • Түзетушілік-дамытушылық өзар-іс-әрекет дағдысының баламен игерілуі.    
  • ЕБМ (ерекше білімге мұқтаж) баланың жеке эмоциялық қабылдау қабілетінің қалыптасуы және ата-аналардың ниеттілік деңгейінің өзгеруі.  

АТА-АНАЛАРДЫ ЖАЛПЫ ОҚЫТУДЫҢ ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ

№ п/п

 Бөлімі, тақырыбы

Сағат
саны

Өткізу
түрі

1

МЕН ЖӘНЕ БАЛАМ  

12

 

1.1

Оңалту орталығы жағдайында психологиялық қолдауды  ұйымдастыру 

1

Дөңгелек үстел

1.2

Мүмкіндігі  шектелген балалар тәрбиесінің   ерекшелігі.   Отбасының рөлі

1

Лекция
Шағын топтағы жұмыс

1.3

«Балалар ойынының әліпби тілі»
- Отбасы «көзімен» дәстүрлі туған күн ойыны   
- Ойын мен еңбек  қатар жүргенде 
- Ұйықтар алдында баламен кешкілік ойындар

 

1
1
1

Семинар
Тәжірибе  сабағы

1.4

Баламен қалай қарым-қатынас жасау КЕРЕК?

1

Тренинг

1.5

 Балаға бақыт сыйлаңыз

1

Тренинг- релаксация

1.6

 Бір-бірімізді  түсінуді үйренеміз
- Позитивті  көңіл күй
- Бірге болған – бір бақыт. Ұрпақтар  сабақтастығы

 

1
1

Тренинг

1.7

 Мен кіммін?

1

Тренинг-релаксация

1.8

Гипербелсенді   балалармен тиімді  өзара іс-әрекет 
- ЖГАБ негізгі пайда  болу  жолдары, көрсеткіші,
- Гипербелсенді балалармен қалай ойнау керек

 

1
1

Тәжірибе  сабағы

2

АТА-АНАЛАР ҮШІН МОНТЕССОРИ –ПЕДАГОГИКАСЫ

12

 

2.1

 Өз күшіммен жасауға жәрдемдесеңіз
- Еркіндікке тәрбиелеу:   Монтессори әдісі туралы
- Қоршаған ортаның балаға тигізетін әсері  қандай  

 

1

1

Лекция

 

Семинар-тренинг

2.2

Бала өздігінен еңбектену үшін қалай көмектесуге  болады
- өмірлік тәжірибеде өзіне-өзі қызмет көрсетуге машықтануын  дамыту 
- қоршаған ортада- Монтессори қимыл-қозғалысының ерекше түрі

 

4

1

Тәжірибе  сабағы

2.3

Цилиндр мен үшбұрыш,кубиктер патшалығы,
- Сенсорлық  дамыту аймағында сезу қабілетіне тәрбиелеу (тактилді, термикалық, сезім  ой -санасы, заттарды танып -білу)
- Қызғылт мұнара, қызыл қоңыр баспалдық,  қызыл  штангамен жаттығулар 

 

1

 

1

 Тәжірибе  сабағы

2.4

 Монтессори үй мектебі
-үй жағдайында балаларға арналған  дайындық
-үй  жағдайында  жаттығуларды  өткізу бойынша практикалық кеңестер

 

1

1

Семинар-тренинг

2.5

  Үй жағдайында Монтессоридың таныстырылымы. Рефлексия

1

 Тәжірибе сабағы

3

СЕНСОРЛЫҚ ИНТЕГРАЦИЯ

12

 

3.1

Бала өзіне-өзі  құрылысшы
- Баланың тағамды танып-білуі 
- Бақылау- өз баласын тану мүмкіндігі 
-Егер де  орталық үй  сияқты бола  ( ата-аналар мен мамандардың өзара іс-әрекеті)

 

1
1
1

Семинар - тренинги

3.2

Шектен тыс артық салмақты бала
- Баланыңыздың тепе-теңдігінде   қиындықтарды  түсіне  білесіз бе? 
- Баланыздың танып-білуіндегі қиындықтарды түсіне білесіз бе? 
- Баланыздың  қимыл-қозғалысындағы қиындықтарды түсіне білесіз бе? 

 

1

1

1

 Тәжірибе сабағы

3.3

 Баланстық сенсорлық диета
- Сенсорлық диетаның компоненті
- Сенсорлық  ортаның үй  жағдайында ұйымдастырылуы
- Көшеде сенсорлық  ортаның ұйымдастырылуы

 

1
1

1

 Тәжірибе сабағы

3.4

 Диалогта қолданылатын сенсорлық  интеграция
- Бала мен сенсорлық интеграция - туындаған көрінбейтін қиындықтарды түсіну. 
-  Ата-ана - ең  басты маман
-  « Мен өмір  сүретін әлем» алынған тәжірибеден таныстырылым

 

1

1
1

Рефлексивный отчет

4

 ҮЙ ЛОГОПЕДІ

12

 

4.1

 Ата- ана мен логопед әріптестер
- Артикуляциялық  жаттығу не  үшін  қажет
-  Үйде  жасалатын тынығу жаттығулары
-  Қол-қимыл қозғалысын    дамыту
-Үй жағдайында логопедиялық  массаж 

 

1
1
1
1

 

Семинар
Тренинг
Тренинг

 Шеберлік сабағы

4.2

 Ойнай жүре үйренеміз
-тіл дамытуға арналған дидактикалық ойындар  
- Үй  жағдайындағы логоритмика 
- Ас үйде ойнай  жүре, сөйлесуді үйренеміз 
-    логопедиялық үй  ойынханасы

 

    1
1
1
1

 

Мастер-класс
Мастер-класс
Тренинг
Дөңгелек үстел

4.3

Логопедияда қолданылатын дәстүрлі емес әдіс-тәсілдер
- Ароматерапия. Фитотерапия.
- үй жағдайында  кинезеологиялық жаттығулар
- Хромотерапиясы. Музыкатерапиясы

 

1
1

1

 

Тренинг
Шеберлік сабағы
Тренинг

4.5

« Біздің жетістігіміз» таныстырылымы

1

Рефлексия

 

 БАРЛЫҒЫ

48

 


Оңалту орталығының директоры

Дауыс беру

Cіз, сайттағы ақпараттарды пайдалы және қажет деп санайсыз ба?
© 2017-2021 КГУ «Реабилитационный центр №1» управления образования Карагандинской области Все права защищены
© 2017 Разработка и поддержка: Интернет-компания «Creatida»