Ата-аналарды жаппай оқыту
Отбасылық орталықтандырылған бағытын жүзеге асыру аясында, оңалту орталығында ата-аналарды жалпы оқыту бағдарламасы әзірленген және жүргізіледі.
«Үміт» оңалту орталығы жағдайында ДМШ балаларды және олардың ата-аналарын психологиялық-педагогикалық қолдау жүйесін дамыту, дамуында проблемалары бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларды қолдауға, ата-аналармен әріптестік қарым-қатынас отбасымен өзара жұмыс жүргізуде мамандардың жұмысындағы әдіс-тәсілдерін белсенді пайдалануға бағытталған бөлімдер ата-аналарды жалпы оқыту бағдарламасына енгізілген.
Бағдарламаның мақсаты – дамуында проблемалары балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға оңалту орталығының өзара қолдау әрекетін қамтамасыз ету, оңалту және тәрбие процессіне ат салысуға ата-аналарды жұмылдыру.
Бағдарламаның міндеті:
- ата-аналарды баламен өзара түзеу-дамытушылық іс-әрекетіне үйрету;
- тиімді ата-аналық ұстанымын қалыптастыру;
- дамуында проблемалары бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға дер кезінде ақпараттық және психологиялық көмек көрсету;
- компенсаторлық мүмкіншіліктері негізінде баланы жекелей дамытуға деген ата-аналардың мүддесін қалыптастыру;
- ата-аналардың ниеттілік деңгейі арқылы баланың позитивті бейнесін қалыптастыру.
Мақсатты топ – 0 жастан 18 жасқа дейінгі даму проблемалары бар балаларды тәрбиелеуші ата-аналар.
Әр бөлімнің жүзеге асырылу мерзімі
- Аптасына 1 рет сабақтың ұзақтығы 12сағат
- Сабақтың ұзақтығы – 1 сағат.
Жұмыстың әдіс мен түрі:
- Қатысушылар саны 10-нан аспау керек.
- Бағдарламаны жүзеге асыру барысында білім процессіне қатысушыларына жеке, топтық жұмыс түрі түгелдей дерлік қолданылады.
- Баланың даму кемістігіне, сипатына, орталықта болған уақыты мен түріне, отбасының типіне байланысты жұмыс түрлендіріліп отырады.
- Жұмыстың әдісі: семинар, лекция, шеберлік сабағы, тортық тренинг, жекелей және топта тәжірибелік сабағы.
Бағдарламаны жүзеге асыру барысында күтілетін нәтижелер;
- ЕБМ (ерекше білімге мұқтаж) бала тұлғасын қалыптастыруда отбасының ықпалын саналы сезіну.
- Дамуында проблемалары бар балалардың денсаулығы мен білім деңгейінің артуы және олардың қоғамда бейімдеудегі нақты мүмкіндіктері мен механизмі.
- Түзетушілік-дамытушылық өзар-іс-әрекет дағдысының баламен игерілуі.
- ЕБМ (ерекше білімге мұқтаж) баланың жеке эмоциялық қабылдау қабілетінің қалыптасуы және ата-аналардың ниеттілік деңгейінің өзгеруі.
АТА-АНАЛАРДЫ ЖАЛПЫ ОҚЫТУДЫҢ ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ
№ п/п |
Бөлімі, тақырыбы |
Сағат |
Өткізу |
1 |
МЕН ЖӘНЕ БАЛАМ |
12 |
|
1.1 |
Оңалту орталығы жағдайында психологиялық қолдауды ұйымдастыру |
1 |
Дөңгелек үстел |
1.2 |
Мүмкіндігі шектелген балалар тәрбиесінің ерекшелігі. Отбасының рөлі |
1 |
Лекция |
1.3 |
«Балалар ойынының әліпби тілі» |
1 |
Семинар |
1.4 |
Баламен қалай қарым-қатынас жасау КЕРЕК? |
1 |
Тренинг |
1.5 |
Балаға бақыт сыйлаңыз |
1 |
Тренинг- релаксация |
1.6 |
Бір-бірімізді түсінуді үйренеміз |
1 |
Тренинг |
1.7 |
Мен кіммін? |
1 |
Тренинг-релаксация |
1.8 |
Гипербелсенді балалармен тиімді өзара іс-әрекет |
1 |
Тәжірибе сабағы |
2 |
АТА-АНАЛАР ҮШІН МОНТЕССОРИ –ПЕДАГОГИКАСЫ |
12 |
|
2.1 |
Өз күшіммен жасауға жәрдемдесеңіз |
1 1 |
Лекция
Семинар-тренинг |
2.2 |
Бала өздігінен еңбектену үшін қалай көмектесуге болады |
4 1 |
Тәжірибе сабағы |
2.3 |
Цилиндр мен үшбұрыш,кубиктер патшалығы, |
1
1 |
Тәжірибе сабағы |
2.4 |
Монтессори үй мектебі |
1 1 |
Семинар-тренинг |
2.5 |
Үй жағдайында Монтессоридың таныстырылымы. Рефлексия |
1 |
Тәжірибе сабағы |
3 |
СЕНСОРЛЫҚ ИНТЕГРАЦИЯ |
12 |
|
3.1 |
Бала өзіне-өзі құрылысшы |
1 |
Семинар - тренинги |
3.2 |
Шектен тыс артық салмақты бала |
1 1 1 |
Тәжірибе сабағы |
3.3 |
Баланстық сенсорлық диета |
1 1 |
Тәжірибе сабағы |
3.4 |
Диалогта қолданылатын сенсорлық интеграция |
1
1 |
Рефлексивный отчет |
4 |
ҮЙ ЛОГОПЕДІ |
12 |
|
4.1 |
Ата- ана мен логопед әріптестер |
1 |
Семинар Шеберлік сабағы |
4.2 |
Ойнай жүре үйренеміз |
1 |
Мастер-класс |
4.3 |
Логопедияда қолданылатын дәстүрлі емес әдіс-тәсілдер |
1 1 |
Тренинг |
4.5 |
« Біздің жетістігіміз» таныстырылымы |
1 |
Рефлексия |
|
БАРЛЫҒЫ |
48 |
|